Nododies gruzīnu izslavētajai viesmīlībai un gūsti autentisku pieredzi

Gruzija

Kas mani sagaida?

Ceļojuma apskats

Tu apceļosi lielāko daļu Gruzijas un izpētīsi daudzas no skaistākajām vietām valstī. Tu nobrauksi daudz kilometru, toties tiksi apbalvota/-s ar miljoniem skaistu pieturupunktu, jo pa ceļam uz kalnu reģionu, auglīgām ielejām, antīkām pilsētām, nošķirtiem klosteriem, piekrastes džungļiem, sausiem pustuksneša līdzenumiem un prātam neaptveramām ainavām paveras neaizmirstami un elpu aizraujoši skati un ledāju kalnu virsotnes. Tu izbaudīsi pastaigas virs koku galotnēm kanjonā, apbrīnosi stalaktītu un stalagmītu alu dabas brīnumus, kas izgaismoti dažādās krāsās, apmeklēsi pasaulslaveno Boržomi parku, pastaigāsies pa mīlestības pilsētu ar kāzu māju, kur ikviens var apprecēties jebkurā diennakts laikā, un izbaudīsi mazās romantiskās ieliņās ar aizraujošu skatu uz ieleju. Tu redzēsi vienu no lielākajām un vecākajām alu pilsētām Gruzijā un pasaulē — tā atrodas klintī un tajā ir aptuveni 300 telpu, ko iespējams izpētīt.

Tevi sagaida daudz vīna degustācijas un dažādi gruzīnu ēdieni - gaļas cienītāji nogaršos pasaulslaveno gruzīnu šašliku, siera cienītājiem patiks hačapuri visdažādākajos veidos, arī veģetārieši atradīs ko savai gaumei! Taču esi gatava/-s - liela iespēja, ka, atgriežoties no Gruzijas, būsi pieņēmusies/-ies svarā par +2 līdz 3 kg! 😀

Esi gatava/-s, ka arī pūkainie draugi dedzīgi vēlēsies parādīt ceļu — vietējie suņi uzskata par savu pienākumu pavadīt katru pilsētas viesi garākās un īsākās pastaigās. Ceļu satiksmes drošībai un braukšanas kultūrai atbilst tikai Indija, automašīnu taures tiek izmantotas gan brīdināšanai, gan, lai sasveicinātos, komunicētu ar citiem autovadītājiem un vēl neskaitāmu citu nezināmu iemeslu dēļ. Šī un daudzas citas nianses radīs bagātīgu iespaidu un atstās patīkamas atmiņas par atšķirīgu kultūru.

Tu izbaudīsi Gruzijas patieso viesmīlību, nokļūsi neparedzētās situācijās un vienkārši plūdīsi pa straumi. Iespējams, saņemsi neplānotu uzaicinājumu no vietējiem paciemoties viņu mājās, satikt viņu sen neredzētos gruzīnu radus un uzzināt par viņu nacionālās kultūras īpatnībām, nezinot privātuma robežas 🙂, bet vienlaikus izbaudot sirsnīgu un siltu viesmīlību.

Tu beigsi savu ceļojumu vasaras kūrortā – ko no vienas puses ieskauj jūra un no otras kalni – kur pavadīsi laiskas dienas pie jūras, baudot vietējo virtuvi, tirgu un pasakaino dabu.

Ceļojums neatbilst Tavai gaumei?
Individuāli izstrādāti ceļojumu plāni

• Ceļojuma veids: apskates vietas (pilsēta, pilsētas, kultūras pieminekļi), vietējo ģimeņu apmeklēšana, vīna degustācija, pārgājieni, atpūta pie jūras.
  • Mērķauditorija: Šis ceļojums ir piemērots ikvienam – individuāliem ceļotājiem, pāriem, ģimenēm ar bērniem un senioriem. Vienīgais, kam jāpievērš uzmanība, ir tas, ka plānotais maršruts ietver garus braucienus, tāpēc ņem vērā savu veselības stāvokli un bērnu vecumu un pieredzi garākos braucienos.
  • Sarežģītība: Viegla.
  • Izkāpšana no komforta zonas: Vidēji.
  • Nepieciešams īpašs aprīkojums: Atkarīgs no izvēlētā maršruta. Ja izvēlies savam maršrutam pievienot kalnu ekskursiju, ir svarīgi, lai Tev būtu labs bezceļa cienīgs SUV (piemēram, Jeep) ar četru riteņu piedziņu ("4x4") un profesionāls vietējais autovadītājs.

Dažas svarīgas lietas, ko Tev vajadzētu zināt pirms Tu pieņem lēmumu doties:

• Ja vēlies redzēt daudz skaistu vietu Gruzijā, būs jāmēro lieli attālumi, kas paredzēti šajā ceļojumu plānā.
  • Rēķinies ar to, ka gruzīniem ļoti patīk kavēties un daudz kas var nenotikt pēc Tava plāna, taču reizēm tas var padarīt ceļojumu vēl interesantāku! Esi elastīga/-s!
  • Esi gatava/-s ēst daudz ēdienus, kuru sastāvā ir milti.
  • Dodoties uz attālākiem kalnu apgabaliem, tualete var būt vienkāršs caurums grīdā, nevis parastā tualete, pie kuras mēs parasti esam pieraduši. 🙂
  • Pakalpojumu serviss Gruzijā gan restorānos, gan viesnīcās joprojām attīstās. Negaidi turku līmeņa servisu Gruzijā! Lietas, kas mums ir pašsaprotamas, viņiem var nešķist svarīgas! To nevar pietiekami uzsvērt – gruzīni nekad nesteidzas. Bet pats galvenais - viņi ir ļoti viesmīlīgi!

Vai ir vēl kaut kas, ko vēlies uzzināt? Nepieciešamas korekcijas ceļojumu plānā?
Sazinies ar mums

Lidojums parasti izmaksā ap 160 EUR (kopā abos virzienos), bet atsevišķos gadījumos iespējams aizlidot sākot no 80 EUR.

Naktsmītnes sākot no 30 EUR par nakti.

Kopējie tēriņi ceļojuma laikā: Par pieņemamu cenu. Detalizēts aptuveno izmaksu uzskaitījums iekļauts ceļvedī.

Tu saņemsi piedzīvojuma ceļvedi, kas satur visu nepieciešamo informāciju, kas Tev būs vajadzīga, lai Tu varētu doties ceļojumā patstāvīgi, bez īpašas gatavošanās un plānošanas. Ceļvedis satur rūpīgi izstrādātus dienu plānus, īpaši atlasītus un apkopotus padomus šim ceļojumam un citu noderīgu informāciju. Formāts: konkrētas norādes - kad doties, uz cik ilgu laiku, kur apmesties, ko ņemt līdzi, ko darīt konkrētajā dienā u.tml. Atliek tikai sekot norādēm un izbaudīt ceļojumu!

Lasīt vairāk, kā tas darbojas

1. diena
Tevi sagaida apmēram 5h gara pastaiga pa galvenajiem Gruzijas galvaspilsētas obbjektiem. Pilsētas iepazīšanu sāksi ar Svētās Trīsvienības katedrāli. Turpat tuvumā varēsi apmeklēt vairākus ievērības cienīgus objektus, savukārt vēlāk dosies uz slaveno Miera tiltu. Apskatīsi arī pilsētas galveno cietoksni, no kura paveras burvīgs skats uz pilsētu. Vai zināji, ka pilsētā ir arī ūdenskritums? Arī to apmeklēsi šīs pastaigas laikā. Apskatīsi arī galvenās centra ieliņas, restorānus un kafejnīcas, kā arī brīvības laukumu un galveno ielu pilsētā, kur apskatīsi svarīgākos apskates objektus tās tuvumā.

2. diena
Šodien Tu dosies ārpus galvaspilsētas uz seno Gruzijas galvaspilsētu baznīcu kalna virsotnē, no kuras paveras brīnišķīgs skats uz vietējo apkārtni. Atpakaļceļā piestāsi pie ezera, kur iespējams iznomāt velosipēdu un doties jaukā izbraucienā gar tā krastu, tāpat varēsi pasauļoties ezera pludmalē. Vakarā dosies uz kādu no termālo sērūdeņu SPA, lai relaksētos, izbaudītu skrubja masāžu un baudītu ūdens dziedniecisko spēku. Vakarā atgriešanās pilsētā.

3. diena
Šodien turpināsi iepazīt galvaspilsētu, iesākot pastaigu pa vēsturisko centru. Turpat netālu apmeklēsi labāko vietu unikālu suvenīru iegādei. Vēlāk dosies uz populārāko parku pilsētā, kas atrodas kalna virsotnē un apbalvo ar brīnišķīgiem skatiem uz pilsētas panorāmu. Ja ar to ir par maz, būs iespēja izmantot arī panorāmas ratu, lai redzētu pilsētu no vēl augstāka skatu punkta.

4. diena
Šodien jāceļas laicīgi, jo Tevi sagaida gara diena, skaistā Kaukāzu kalnu apgabalā. Pa ceļam apskatīsi iespaidīgu cietoksni, pieminekli Gruzijas un kaimiņvalstu sadraudzībai, un varēsi ieturēt pusdienas vietējā ciematā, nogaršojot šim apvidum raksturīgākos ēdienus. Pēc tam apmeklēsi baznīcu 2170 metru augstumā virs jūras līmeņa, lai baudītu neaizmirstamus skatus uz tuvējiem kalniem un ielejām. Pēc skaista ūdenskrituma apskates varēsi atgriezties Tbilisi.

5. diena
Šī diena tiks veltīta slavenākajam Gruzijas vīna reģionam. Sākumā Tu dosies uz kalnu pāreju, kas ir slavena ar savu gleznaino ainavu. Apmeklēsi vairāk nekā 900 gadu vecu cietoksni, un protams apmeklēsi vīna darītavu, kur varēsi nodegustēt gardos šī reģiona vīnus. Pēc tam Tu dosies uz reģiona pērli - mīlestības pilsētu, kas ir viena no skaistākajām Gruzijas mazpilsētām. Tās atrašanās vieta sniedz iespēju apbrīnot brīnišķīgos skatus uz ieleju un labos laikapstākļos iespējams redzēt arī Kazbegi kalnu. Pilsētu ieskauj aizsargmūris ar 23 torņiem un 6 vārtiem. Vēlāk apmeklēsi vienu no slavenākajiem klosteriem, savukārt vakarā atgriezīsies Tbilisi.

6. diena
Šodien Tevi sagaida garāks pārbrauciens uz alu pilsētām, kas iekļautas UNESCO pasaules kultūras mantojuma sarakstā. Tās sastāv no 600 alām - istabām. Vēlāk apmeklēsi arī viduslaiku cietoksni, savukārt pēc šo divu objektu apskates Tu dosies uz Boržomi, lai tur paliktu pa nakti.

7. diena
Tu nesteidzīgi dosies uz Borjomi minerālūdens parku. Šeit vari gan izbraukt ar vagoniņu, gan izstaigāt meža takas, gan doties uz termālo baseinu ārā. Pēc tam brauksi uz Kutaisi, kur paliksi pa nakti. Brauciens uz Kutaisi aizņems aptuveni 2,5 stundas. Pēc ierašanās var pastaigāties pa Kutaisi vecpilsētu un tirgu, kur varēsi iegādāties dažādus gruzīnu gardumus, garšvielas un suvenīrus.

8. diena
Ceļojuma astotajā dienā Tu dosies uz dabas rezervātu. Pārsteigumu netrūks. Būs gan alas, gan kanjoni, gan ūdenskritumi! Turklāt Tev būs iespēja apskatīt īstu dinozaura pēdas nospiedumu. Izbaudīsi arī pastaigu pa kanjona koku galotnēm, kā arī apmeklēsi augstāko ūdenskritumu visā valstī.

9. diena
Ceļojuma pēdējās dienas pavadīsi Gruzijas piejūras kūrortpilsētā un apmeklēsi tās apkārti. Pirmajā dienā apmeklēsi klosteri ar pārsteidzošiem sienu gleznojumiem. Atpakaļceļā varēsi piestāt dendroloģiskajā parkā, kas aizņem 60 hektārus un apvieno tūkstošiem vietējās un ārvalstu augu sugu. Dienas otrajā pusē, īpaši vakarā, apskatīsi vairākus pilsētas laukumus, interesanto arhitektūru un centrālās ielas. Varēsi apskatīt pilsētu arī no augšas uzkāpjot tornī vai uzbraucot panorāmas ratā, kā arī apskatīt “dejojošo” strūklaku.

10. diena
Lieliska diena, lai dotos sauļoties vai braucienā ar laivu. Vēlāk ar vagoniņu dosies uz vietējo kalnu, kas atrodas aptuveni 250 metrus virs jūras līmeņa, un izbaudīsi brīnišķīgus skatus uz pilsētu un vietējo apkārtni. Šeit varēsi paēst pusdienas restorānā kā arī iegādāties suvenīrus. Vēlāk apmeklēsi vietējo zivju tirgu, kur vari iegādāties zivis un aizvest uz kādu no tuvējiem restorāniem, kur viņi to pagatavos pēc Tavām vēlmēm.

11. diena
Šajā dienā piedāvāsim Tev divus dažādus dienu plānus no kuriem izvēlēties. Viens doties uz kalniem un pa ceļam apmeklēt vairākus dabas objektus un ūdenskritumus, vai otrs - apmeklēt divas nelielas kalnu pilsētiņas, kur apmeklēsi gan stiprā dzēriena čačas ražotni, gan vērosi saulrietu brīnišķīgās kalnu ainavās.

12. diena
Šo dienu veltīsi, lai atgrieztos galvaspilsētā un gatavotos mājupceļam.

Ceļojums neatbilst Tavai gaumei?
Individuāli izstrādāti ceļojumu plāni

Šo piedzīvojuma ceļvedi ir sagatavojusi
Lauma

Lauma jau 5 gadus par savām mājām sauc Gruziju, kurai pieder liela daļa viņas sirds. Cilvēki, daba, vienkāršība, nesteidzīgs dzīvesveids un pozitīva attieksme pret visu Laumu ļoti ir piesaistījusi. Viņa ir iemācījusies izbaudīt mirkli (Latvijā viņai nekad tam nebija laika!), iemācījusies būt elastīga un plūst pa straumi. Viņa vienmēr saka, ka Gruzija ir tik daudzveidīga, ka ar vienu vai diviem ceļojumiem nepietiks, lai redzētu visu, ko Gruzija spēj piedāvāt. Tie, kas vienreiz bijuši Gruzijā, vienmēr atgriežas atkal un atkal, un iegūst jaunus draugus un neaizmirstamas emocijas.

Kas ir iekļauts piedzīvojumu ceļvedī?

Īss apkopojums ar būtiskāko informāciju

Lai palīdzētu Tev sagatavoties ceļojumam.

Ieteikumi, kur apmesties (aptuvena vieta)

Izvēlies sev atbilstošākās nakstmītnes. Mēs ieteiksim labākos reģionus vai pilsētas daļas, kurās apmesties.

Labākais laiks ceļot un ieteicamais ceļojuma ilgums

Ceļojuma budžets

Aptuvenās izmaksas ceļošanas laikā.

Dienu plāni

Konkrētas norādes un plāni aktivitātēm un apskates objektiem.
No pieredzējušiem ceļotājiem un vietējiem iedzīvotājiem.

Vietējo rekomendācijas

Netipiski un tūristiem mazāk zināmi galamērķi un apskates objekti.

Ieteikumi, kā ietaupīt, un citi praktiski padomi

Lejupielādēt ceļojuma plānu

Norādi savu e-pastu, uz kuru vēlies saņemt piekļuvi ceļvedim.

Piedzīvojums

Par galamērķi

Ietaupa ~20 stundas plānošanai

Apskatāms telefonā (ar dienas aktivitātēm kartē)

100% naudas atgriešanas garantija.
Vienkārši sazinies ar mums un pastāsti par savu pieredzi.

Komūna

Atbalstītājiem

Dalies ar citiem ar informāciju par ceļojuma laikā pieredzēto un pilnveido ceļvežus

Vai popularizē projektu, pelni no tā un iegūsti piekļuvi ceļvežiem bez maksas

Sazinies ar mums, lai uzzinātu vairāk!

Ir kāds jautājums? Priecāsimies aprunāties!

Nepalaid garām jaunumus - pieraksties!

Galamērķi

galamērķim pēc Tavas izvēles
Individuāls ceļojuma plāns

Uzzināt vairāk
Gūsti jauniem iespaidiem pilnu vasaru, iemācies sērfot un ļaujies okeāna vēsmu glāstiem
Penīče

Portugāle

Uzzināt vairāk
Izbaudi seno grieķu un romiešu kultūru vēsturiskajā Sicīlijā un apmeklē aktīvu vulkānu
Sicīlija

Itālija

Uzzināt vairāk
Sajūti eksotikas garšu un iedvesmojies garākiem ceļojumiem - Tu gribēsi atgriezties vēl un vēl
Bangkoka, Puketa, Krabi

Taizeme

Uzzināt vairāk
Iepazīsti salu kā ceļotājs, nevis tūrists